You Want All the Juicy Details?
Dannielle feels Garrick and Roberta should not try for a baby until she's in Colorado. Sidian courts Arielle as Tosha's mom questions the lifestyle. The Davises get serious about Danielle joining their family. Marcus pursues Janae, but she isn't sold yet.