Surprise Bedroom Redemption
The road to redemption isn't easy as Ty surprises the teams with their toughest challenge: completing a bedroom flex space in 48 hours. MLB great Jimmy Rollins teaches the teams to get an advantage, and in a Rock the Block first, teams judge THEMSELVES.