Telephonies/Tough Love
The Gangreen Gang gets hold of the Powerpuff Girls' Hotline and makes prank calls, sending the Powerpuff Girls on a wild goose chase all over town. Later, Him's evil gas turns the entire town against their favorite superheroes.