Now You See It (Now You Don't)
Jack reveals shocking footage of a real-life vampire, ghostly car accidents and a Jesus Christ sighting in none other than Burbank, CA. Ozzy obsesses over crop circles, and the big question may finally be answered -- are Ozzy and Sharon now believers?