The Hyena and the Mighty/Oh Henry
Adam insults Rufus Hyena, making him cry instead of laugh. Rufus' sorrow drives everyone crazy. Then, it's time for Henry to return home to Greenland, bringing pompous white tiger Alistair back to CDMS.