Bootleg or Bust
Josh and Bill go into the water business to secretly sell their shine. Tim returns to Virginia to fill a huge last-minute order. Then, Mark takes a second shot at delivering his liquor by boat, and Tickle's deal with a moonshine savior almost breaks down.