Launching a '69 Satellite, Part 2
The crew attempts to finish the 1969 Plymouth Satellite after flaring tempers lead to a blow-up between Tom and Thomas. Thomas and Kevin almost call it quits on a day of picking, until they come across a 1954 Ford F-100.