Jay de la Cueva and Land Rover
Jay de la Cueva, former Moderatto leader, asks Martín Vaca to renew his 65 Mustang to accompany him in his new stage as a soloist, including discovering its original color and modernizing the interiors. At the last minute, Jay requests a brake change.