Gen Z Auditions
The third generation facing the MasterChef audition gauntlet tonight is Gen Z. Former MasterChef finalist and current Gen Z internet sensation Nick DiGiovanni joins Gordon Ramsay, Joe Bastianich and Aarón Sanchez as a guest judge.