Spies & Lies
Raneka loses it when Asonta's release is in jeopardy. Latisha is shocked by a disturbing rumor about her marriage. EB spies on Britney. Savannah gets ditched. Jade doubts her husband. Andy struggles to win over Brittney's daughter.