Ex-tra Stress
Indie's date with Harry takes a shocking turn. Chazz is bummed when Branwin's ex shows up to her release. Kevin's torn between Tiffany and Kayla. Rick and Raydean are at odds over her prison girlfriend. Antoine's mom sours his reunion with Lacey.