Deception on Deck
When an oyster captain gets confrontational, Game Warden Trey Kram discovers one of his crew has a history with the law. Game Warden Mike Boone encounters suspicious trespassers, and Game Warden James Cummings celebrates his oldest daughter’s graduation.