Manipulens (Part 2)
Having controlled the beach shop owner, Manipulens sets out to find the girl who has the scroll. He gives out sunglasses for free, through which he can control everyone who wears them. In the meantime, Tee Zeng, Kung Fu Sock and Min hang out at the beach.