A Kid-Friendly Feast
The Kitchen is whipping up meals perfect for kids and kids at heart, like Chicken Meatball Casserole with Roasted Broccoli, French Toast Kebabs and Quinoa-Crusted Chicken Tenders with guest Catherine McCord.