Too Much Rough, Not Enough Diamond
Andy Cohen loves a bargain when he sees one, but even Andy has his doubts when his dad, Bobby, is determined to fix up the ultimate junker. But Bobby's got a few old-school tricks his sleeve, ready to prove Andy wrong.