Step Van to Showstopper Part 3
There's a change of plans for the Whiskey Van -- the owner wants to auction the van off at Mecum and donate the proceeds to St. Jude's Children's Hospital. Joe and Mandi are excited by the idea, but only have five months to finish the van for auction.