'65 Buick: Full Throttle Custom Rivi
A customer from New York entrusts Martin Bros. with his prized 1965 Buick Riviera, and when it's done, it won't be his father's Buick anymore. Joe wants to update the car with crisp body lines, a trick paint job, a 525-horsepower LS3 and more.