The Battle of Charlottesville
As the 2017 Unite the Right Rally in Charlottesville gathers around the statue of the Confederate General Robert E. Lee, worried citizens defend the city from an influx of hate until a car plows into a crowd of counterprotesters, killing Heather Heyer.