A Million Dollar Dream House in Cabo San Lucas
After a successful stint in Japan, Dallas empty nesters want to experience life abroad again and find a home in Cabo San Lucas, Mexico. They have a big budget to work with, but their even bigger expectations threaten to derail the dream.