Life in a Funhouse, Spaceship and more!
Chuck Nice travels to an artist funhouse, a spaceship house, a modern day Peter Pan's Neverland and a private Pan Am collection. Plus he meets the ingenious people who threw convention to the wind to build one-of-a-kind creations.