The Deborah Vance Christmas Spectacular
Deborah braces for Kathy’s appearance at her Christmas extravaganza but struggles to keep the past from creeping into the celebration. Refusing to accept that Deborah’s Late Night dreams are truly dashed, Jimmy and Kayla make a Christmas detour.