The Gentle Art of Making Enemies
With Jerome on the loose and one target in mind, Bruce and Alfred’s safety is compromised. Meanwhile, Gordon’s uncle Frank visits him, and Nygma and Penguin are forced to confront their issues face-to-face with possible deadly consequences.