Freddy Dodge Returns
Gold guru Freddy Dodge and his brother, mining legend Derek Dodge, hunt for gold in the Yukon wilderness. Despite early setbacks, Freddy is convinced that there could be a hot spot with a monster pile of gold nuggets.