Jewish New Year
Molly Yeh makes brunch to celebrate Rosh Hashana with her visiting family. They'll love her sweet Apple Butter Rolls with Honey Marzipan Frosting, a tender and juicy Brunch Brisket and Carrot Hash with Eggs and Pesto.