Vehicular Mayhem Medley
Richard Rawlings and his Gas Monkey Garage squad gather to watch and comment on the craziest viral videos. A woman drives her car off the top of a parking garage, a criminal flees a cop car, a smokestack swallows an excavator and show offs try too hard.