Miso-Glazed Salmon With Blistered Snap Peas and Easy Rice Balls
Samantha Seneviratne makes a deliciously simple double-duty meal of salmon with a miso glaze and crunchy, blistered snap peas. Then she demonstrates how to use the leftovers to create savory rice balls perfect for snacking on the go.