Pop Ups: The Never-Ending Keloids
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Pastor Jeremy has a hanging growth in an embarrassing location. Evelyn's recurring keloids come back bigger each time. Todd has a painful bump protruding from his forehead.