Pop Ups: Thick-Skinned
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Brittany's genetic condition causes head-to-toe bumps. Leonardo has a fist-size growth on his head. Tamyra has skin so thick that she shaves the bottom of her feet for relief.