Culinary Adventure
Guy Fieri's jumping into a full culinary adventure in San Diego where there's a spot servin' Baja-style tacos and a funky food truck puttin' out next-level shawarma. Then in Taos, New Mexico, a pan-Asian joint pulls out the stops with a Reuben banh mi.