Stuffed, Smoked and Wrapped
Guy Fieri is pickin' up what Flavortown is puttin' down, starting at a funky Nashville joint that's adding green chile crunch to their signature wrap. In Florida, two beach spots are smokin' up alligator ribs and serving Venezuelan stuffed specialties.