Sicilian and Seafood
Guy Fieri's in Oklahoma City, where a funky food truck turns out wood-fired pizza and Grandma's Sicilian meatball recipe. In Fort Lauderdale, FL, he chills with Vanilla Ice at a pirate-inspired joint serving up Brazilian and Caribbean seafood specialties.