Catskills Country House: A Labor of Love
A culinary couple leaves their hectic lives in New York City for the sleepy Catskills town of Bovina, NY. They purchase a 1,000-square-foot home that was once a barrel-making workshop and carefully transform it into a minimalist yet cozy homestead.