Dim/Just an Old Fashioned Lab Song/Repairanoid
While Dexter is working, a light bulb burns out. Then, when Mom and Dad decide Dexter should learn the piano, Dexter runs to his lab. Finally, while checking the circuits, a repairman finds the power line to the lab and follows it.