Defiance Jr. High School
The team learns the true meaning of "school spirit" at a vacant junior high in Ohio. From jangling keys luring them into a ghostly janitor's lair to a mind-boggling encounter in the gym, Dakota and crew are the victims of a non-stop haunted hazing.