Easy Meals for a Busy Momma
Kardea Brown helps out her best friend -- a busy working mom -- with quick, easy and inexpensive meals for any night of the week. They make Green Chicken Enchiladas, Homestyle Chicken Noodle Soup, Chicken Puttanesca Pasta and a Strawberry-Rhubarb Galette.