Sister Supper
Kardea Brown gets her sisters together for a special Southern dinner. The scrumptious menu includes Fried Pork Chops with Homemade Table Gravy and Rainbow Rice Pilaf. For dessert, Kardea bakes up a treat that all the sisters love -- Red Velvet Sheet Cake!