Pirate School
A captain and a deckhand clash on the Cornelia Marie, and Ramblin' Rose skipper Elliott Neese attempts to fix a possible season-ending breakdown. The Time Bandit's soft-spoken greenhorn goes to the Hillstrands' "Pirate School."