Bering Sea Superstition
A new deckhand falls ill on the Time Bandit, raising questions for Andy and warning signs for John. A bait pallet breaks loose, forcing Captain Rick to deal with a severe crew injury. When Wild Bill's plan A fails on the Summer Bay, Maria tries plan P.