King Crab Derby
In the Season 20 premiere, King Crab's return ignites a derby-style race. After losing the Saga, Jake joins Sig as co-captain. A serious hip injury tests Sophia. A fire on the Wizard traps Keith's deckhand below deck. Wild Bill faces his hardest test yet.