Dead Reckoning
When Sig loses GPS navigation in crowded waters, Mandy must work a decades-old magnetic compass with no margin for error. OJ's replacement on the Wizard makes a misfit crew a bit more awkward. Bob's Bairdi haul earns her bragging rights and breakdowns.