The Tale of the Frightening Flapjacks / Happy Yello-ween
It’s Halloween in the Country! George and The Man with the Yellow Hat arrive at the pumpkin patch to pick out the perfect pumpkin. / George-the-elephant and Allie-the-dragon are having great fun trick-or-treating on Halloween night.