Life in Lockdown
It's all Irwins on deck when the zoo closes due to the global pandemic. Terri must race to find funds to keep all the animals fed, while newlyweds Bindi and Chandler jump in, trading their honeymoon for hard work, and Robert faces a risky python rescue.