Robert, King of Cobras
Robert wrangles Utah, a highly venomous 12-foot king cobra. Dr. Amber visits Tandora to care for wild koalas. Back at the Zoo, an old injury flares up for Bruce the Brolga, a bird who's been in the Irwins' care for 26 years.