The Wrong Address/The Wrong Customer
During a delivery, Chowder's gut instincts lead him and Mung on a non-stop adventure through a strange and unfamiliar part of town. Then, an outlaw turns the catering company into his hideout, dragging Shnitzel and Truffles into trouble.