Dinner Is Served
The young chefs stretch their skills to make three meals for the judges, actor J.B. Smoove and chefs Alex Guarnaschelli and Geoffrey Zakarian. The ingredient baskets include Middle Eastern pancakes, frozen fast food and lamb.