Meat Lover's Madness
Michael Symon heads to his hometown of Cleveland to visit a brewery serving decadent confit chicken wings in chipotle-maple glaze. In Indianapolis, pork ribs get smoked and deep-fried for juicy meat and a crispy crunch.