Southwestern Vibes in Pagosa Springs
A bathroom leak inspires a couple to finally start on the renovations they’ve been talking about for years. After tackling the bedroom suite, Ben and Cristi revamp their outdoor space using Southwestern style to make the home blend into the mountains.