Hidden in the Bathroom
A bus coming from the Paraguayan border is carrying a suspicious package, hidden in the bathroom. Near Bolivia, officers find exotic animals in the trunk of a car. In the Uruguayan border, a driver attempts to enter the country with stolen items.