The Fetal Kick Catalyst
Feeling his fetal offspring kick sends Howard on a baby-items buying binge with Raj, Sheldon and Amy host a brunch in their new digs, and Penny, by virtue of her virtuoso performance in "Serial Apist," is invited to a sci-fi convention.