New Kid on the Ice Block
Chris McCully continues to pose a serious threat to Mr. Gold. Vernon and crew are plagued by mishaps. The Kellys wait for a game-changing piece of gold mining equipment to arrive. Shawn competes in Nome's biggest snowmobile race.